
Begränsad tillgänglighet på HF Syds tävlingskontor under perioden 19 maj-18 juni
HF Syds tävlingskontor är mitt uppe i att planera och förbereda inför tävlingssäsongen 2025/26 och snart drar själva lottningsarbetet i gång.
För att koncentrera resurserna till arbetet med lottningarna av serierna och säkerställa att dessa blir klara och kan skickas ut till er i föreningarna senast den 19 juni som utlovats, så kommer tävlingskontorets tillgänglighet begränsas något under lottningsperioden dvs från den 19 maj till den 18 juni, enligt nedan.
Telefontider för tävlingskontoret under perioden 19 maj-18 juni:
Måndag: kl. 8-16:30
Tisdag: Ingen telefontid
Onsdag: kl. 13-16:30
Torsdag: Ingen telefontid
Fredag: kl. 8-16:30
Vi ber er att i möjligaste mån under perioden 19 maj – 18 juni att i första hand mejla era frågor/funderingar runt tävlingsverksamheten till tavling@handbollsyd.se eller till david@handbollsyd.se. OBS, Under perioden besvaras mejlen när tid ges, och svar kan därför dröja något längre än normalt.
Från och med den 19 juni återgår tävlingskontoret således till normal tillgänglighet på telefon/mejl (frånsett den ordinarie semestern i juli månad.)
Med hopp om förståelse för att lottningsarbetet ska bli så bra som möjligt.
Handbollshälsningar,
Mikael Johansson, Verksamhetschef, HF Syd
David Olsen, Tävlingsansvarig, HF Syd
Publicerad: 2025-05-21
Senast uppdaterad: 2025-05-21
Författare: Camilla Rohlén
Email: camilla@handbollsyd.se